Iveco może pochwalić się umocnieniem pozycji na rynku polskim w sprzedaży nowych pojazdów ciężarowych w 2013 r. W segmencie pojazdów lekkich (3,5-6 t) włoska marka utrzymała pozycję rynkową z 11,8-procentowym udziałem w segmencie (2.123 sprzedane pojazdy). Kolejny rok potwierdza tym samym, że Iveco Daily nadal cieszy się dobrą opinią i zaufaniem klientów, czego dowodem jest obecność w pierwszej trójce najlepiej sprzedających się modeli w segmencie.
Segment średni pojazdów użytkowych (6-16 t) to niekwestionowana dominacja Iveco. 2013 rok zakończył się wynikiem sprzedaży na poziomie ponad tysiąca sztuk pojazdów tej klasy (wzrost udziału w segmencie o ponad 2 proc. w porównaniu z rokiem 2012 i prawie 40 % udziału w segmencie), zarówno najcięższej wersji Daily, jak i wszechstronnego Eurocargo. Istotnym czynnikiem uzyskania takiego wyniku była realizacja kilku dużych dostaw m.in. dla największego operatora usług pocztowych - Poczty Polskiej SA, która wybrała dla swojej floty kilkaset pojazdów tej marki.
W segmencie ciężkim (powyżej 16 t) Iveco zwiększyło udział o ponad 2 % (1.243 sprzedane pojazdy) w porównaniu z rokiem 2012, co na tle konkurencji jest osiągnięciem. Klienci docenili Stralisa Hi-Way, flagowy produkt Iveco, który może poszczycić się tytułem "Truck of the Year 2013". Producent zwraca uwagę, że Stralis Hi-Way to obecnie jedna z najoszczędniejszych ciężarówek na rynku. Dzięki nowoczesnemu systemowi selektywnej redukcji katalitycznej Hi-eSCR oraz aerodynamicznej kabinie, zużycie paliwa ograniczono o 2,33 % w porównaniu z poprzednią wersją tego modelu. Potwierdził to test przeprowadzony przez niemiecki instytut TÜV oraz sami klienci, którzy bardzo pozytywnie oceniają go w codziennej eksploatacji.
Według Massimiliano Perri, dyrektora generalnego Iveco Poland, bieżący rok może być równie udany: - W tym roku chcemy ugruntować naszą pozycję na rynku samochodów dostawczych i zaatakować segmenty, w których aktualnie mamy słabszą pozycję. Gamy pojazdów średnich i ciężkich (Eurocargo, Trakker, Stralis) wyposażone w silniki Euro VI, technologię Hi-eSCR (bez konieczności stosowania EGR) oraz nowoczesną telematykę IvecoConnect sprawią, że wszystkie pojazdy Iveco będą mogły konkurować w poszczególnych segmentach o miano najoszczędniejszych pojazdów na rynku, nie tylko w zużyciu paliwa, ale w całkowitych kosztach posiadania i użytkowania pojazdu. Technologia Hi-eSCR ma niebagatelne znaczenie dla produktywności pojazdu, który jest lżejszy i dysponuje większą ładownością (w stosunku do odpowiedników wyposażonych w SCR i EGR), a kierowca korzysta z komfortu dawanego przez cichszą pracę silnika.