Już po raz szósty Continental przygotował ranking najlepszych serwisów należących do Sieci Conti360° Fleet Services. Ranking powstał w oparciu o audyt zgodności z wysokimi standardami jakości Conti 360°, jakie musi spełniać każdy z ocenianych serwisów.
Zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu okazali się być bezkonkurencyjni w swoich regionach. Wykazali się najwyższą jakością obsługi klienta, szybkością realizacji zleceń oraz terminowością ich rozliczania.
Tytuł Serwis Roku Sieci Conti360° 2013 otrzymały: Region Północno-Zachodni - Czogum, Region Południowo-Zachodni - Marek-Marek, Region Północno-Wschodni - Pneuhage, Region Centralny - Gas Truck Plus, Region Południowo-Wschodni - Karogum.
Coroczny audyt
Ranking przygotowywany jest na podstawie corocznego audytu prowadzonego w całej sieci Conti360o. Najwyżej ocenione serwisy otrzymują tytuł Partnera Serwisowego Sieci Conti360°, co wiąże się dla nich z dodatkowymi korzyściami. Wybrana grupa najlepszych serwisów w pierwszej kolejności wykonuje usługi zlecane przez Continental i floty transportowe. Na zakończenie roku kalendarzowego następuje weryfikacja współpracy i ocena wyników. Na tej podstawie dokonywany jest wybór najlepszego serwisu w regionach handlowych firmy Continental w Polsce. Dzięki corocznej weryfikacji jakości świadczonych usług ze standardami Continental właściciele i administratorzy flot ciężarowych, współpracujący z siecią Conti360o mogą być pewni profesjonalnej i fachowej obsługi świadczonej przez wyróżnione firmy.
- Firmy transportowe oczekują od serwisów sprawnej obsługi oraz profesjonalnego wsparcia w zakresie doboru i późniejszej eksploatacji ogumienia. Dzięki naszemu rankingowi możemy weryfikować, które z serwisów oferują swoje usługi na najwyższym poziomie. Dodatkowo element rywalizacji między firmami motywuje je do stałego ulepszania świadczonych przez nie usług - powiedział Łukasz Puchała, Conti360° Network Manager.
Pięć wariantów usług
Conti360° Fleet Services to kompleksowa oferta firmy Continental dla flot ciężarowych, obejmująca pięć elementów usługowych. W przypadku problemu z oponami na drodze moduł ContiBreakdownService skraca czas postoju. Usługa ta jest dostępna w całej Europie całodobowo przez 365 dni w roku. W ramach usługi ContiFleetCheck klienci mogą zdecydować się na powierzenie specjalistom Conti360° monitorowania zużycia opon przez cały okres eksploatacji aż do planowanego zakupu nowych. Moduł ContiFleetCheck pokazuje zachodzące zmiany w stanie zużycia i kondycji opon w czasie eksploatacji oraz dokumentuje podjęte działania w ramach bieżącej obsługi. ContiFleetReporting archiwizuje dla klienta wszystkie dane dotyczące opon, raporty stanu i analizy kosztów oraz zapewnia przejrzystość rozliczeń. Natomiast ContiCasingManagement to moduł obejmujący odbiór, kontrolę i zwrot zużytych opon do bieżnikowania lub recyclingu po zakończeniu ich pierwszego życia.
Rozwój sieci Conti360°w Polsce
Polska jest liderem w zakresie międzynarodowego transportu drogowego w Unii Europejskiej. W ubiegłym roku, 25 tysięcy polskich firm przewozowych, dysponujących 145 tysiącami samochodów wykonało ponad 86.300 mln tkm (tonokilometrów) pracy przewozowej w międzynarodowym transporcie drogowym. Coraz częściej, by móc skutecznie konkurować z firmami zagranicznymi, polscy przewoźnicy korzystają z usług wszechstronnych sieci serwisowych, takich jak Conti360? Fleet Services.
Od momentu uruchomienia w Polsce w 2010 r. programu dla flot samochodowych - Conti360° Fleet Services, tworzy go sieć 147 serwisów zlokalizowanych w całym kraju. Większość z nich znajduje się przy głównych szlakach komunikacyjnych. Przez całą dobę, 80 serwisów świadczy usługę ContiBreakdownService, dzięki której awaria ogumienia jest usuwana w ok. 2,5 godziny od zgłoszenia.