Z giełdy. Samochody dostawcze w Przeźmierowie
Dużo niemieckich i włoskich dostawczaków - to niedzielny obraz podpoznańskiej giełdy. Wśród tych pierwszych dominowały VW oraz Mercedesy. Największym zainteresowaniem cieszyły się furgony VW T4 pochodzące z przełomu poprzedniej i obecnej dekady. Kupujący skarżyli się jednak na wygórowane ceny.
Dużo aut niemieckich i włoskich to niedzielny obraz podpoznańskiej giełdy. Wśród tych pierwszych dominowały VW oraz Mercedesy. Największym zainteresowaniem cieszyły się furgony VW T4 pochodzące z przełomu poprzedniej i obecnej dekady. Kupujący skarżyli się jednak na wygórowane ceny (dziesięciolatki w wersji krótkiej, a zatem mierzące 4,7 m wyceniano zazwyczaj na niecałe 25 tys. zł). Sprzedający auta niemieckie nie byli zresztą skłonni do zbyt daleko idących ustępstw.
Średnio o jedną trzecią od aut niemieckich tańsze były w porównywalnych rocznikach Fiaty Ducato. Zainteresowanie budziły egzemplarze z zabudowami kontenerowymi i skrzyniowymi.
VW LT35 2.4 D |
1990 / 267 |
furgon |
12,0 tys. zł |
VV T4 2.4 D |
1993 / 295 |
furgon |
14,7 tys. zł |
Fiat Ducato 1.9 D |
1995 / 346 |
skrzynia |
12,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 1.9 D |
1997 / 190 |
furgon |
15,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.3 D |
1998 / 272 |
furgon |
23,5 tys. zł |
MB Vito 2.2 CDI |
1999 / 178 |
furgon |
23,0 tys. zł |
Iveco Daily 2.8 TD |
2001 / 169 |
kontener |
42,0 tys. zł |
Fiat Ducato 2.3 JTD |
2002 / 180 |
furgon |
35,0 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
2003 / 117 |
skrzynia |
55,0 tys. zł |
VW Crafter 2.5 TDI |
2006 / 62 |
furgon |
74,5 tys. zł |