Z giełdy. Przeźmierowo.
Sprzedający są teraz bardziej skłonni do negocjacji niż w maju lub w czerwcu, ale to nie wakacyjne promocje, lecz rezultat zwiększonej podaży. W niedzielę (20.07) przeważały pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej 2,8-3,5 t. Podobały się VW T4 z roczników 1998 i 1999, szkoda tylko, że były prawie wyłącznie "blaszaki" w wersji krótkiej. Nieco mniej było Fordów Transitów, ale zainteresowani mieli wybór pomiędzy furgonami i autami z zabudową skrzyniową oraz kontenerową.
Sprzedający są teraz bardziej skłonni do negocjacji niż w maju lub w czerwcu, ale to nie wakacyjne promocje, lecz rezultat zwiększonej podaży. W niedzielę (20.07) przeważały pojazdy o dopuszczalnej masie całkowitej 2,8-3,5 t. Podobały się VW T4 z roczników 1998 i 1999, szkoda tylko, że były prawie wyłącznie "blaszaki" w wersji krótkiej. Nieco mniej było Fordów Transitów, ale zainteresowani mieli wybór pomiędzy furgonami i autami z zabudową skrzyniową oraz kontenerową. Zewnętrznie ciekawie (zadbane nadwozia, ogumienie itp.) prezentowała się większość licznie przybyłych samochodów z francuskimi rodowodami, oglądający mieli jednak podejrzenia co do wiarygodności wskazań liczników. - Jak ktoś wmawia, że ośmioletni furgon zrobił 60 tys. km, to trudno mu wierzyć - komentowano.
Renault Trafic 2.5 D |
1998 / 210 |
skrzynia |
15,0 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1998 / 242 |
furgon |
24,0 tys. zł |
Ford Transit 2.5 TD |
1999 / 194 |
furgon |
26,5 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 TD |
2000 / 142 |
furgon |
38,9 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2000 / 129 |
skrzynia |
43,0 tys. zł |
Opel Vivaro 2.5 D |
2000 / 205 |
furgon |
34,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2001 / 180 |
kontener |
53,0 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 JTD |
2001 / 192 |
furgon |
39,8 tys. zł |
Citroen Jumper 2.2 HDI |
2002 / 138 |
furgon |
44,0 tys. zł |
VW T4 2.5 TDI |
2002 / 158 |
mixt |
47,0 tys. zł |