Z giełdy. Słomczyn
Tym razem chętnie oglądane były tu włoskie furgony. Brylowały auta z lat 1999-2004 z mocnymi turbodieslami 2.8 w przedłużonych i podwyższonych wersjach maxi. Za dobrze utrzymane Iveco Daily lub Fiata Ducato sprzedający żądali średnio kilka tys. zł mniej niż za porównywalne wozy niemieckie. Zaobserwowaliśmy kilka transakcji.
Tym razem chętnie oglądane były tu włoskie furgony. Brylowały auta z lat 1999-2004 z mocnymi turbodieslami 2.8 w przedłużonych i podwyższonych wersjach maxi. Za dobrze utrzymane Iveco Daily lub Fiata Ducato sprzedający żądali średnio kilka tys. zł mniej niż za porównywalne wozy niemieckie. Zaobserwowaliśmy kilka transakacji. Większość oferowanych tu włoskich aut pochodziła z prywatnego importu, głównie z krajów Beneluksu i Włoch.
Iveco Daily 2.8 TD |
1999 / 263 |
furgon |
24,5 tys. zł |
Iveco Daily 2.8 TD |
2000 / 245 |
furgon |
29,9 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 JTD |
2001 / 202 |
furgon |
22,7 tys. zł |
Iveco Daily 2.8 TD |
2001 / 223 |
furgon |
34,5 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 JTD |
2002 / 183 |
furgon |
28,1 tys. zł |
Iveco Daily 2.8 TD |
2002 / 196 |
furgon |
39,1 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 JTD |
2003 / 167 |
furgon |
35,5 tys. zł |
Iveco Daily 2.8 TD |
2003 / 171 |
furgon |
44,5 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 JTD |
2004 / 148 |
furgon |
42,5 tys. zł |
Iveco Daily 2.3 TD |
2004 / 144 |
furgon |
48,1 tys. zł |