Technologia o nazwie Max, którą opracował Goodyear, obejmuje coraz szerszą gamę opon do trucków. Właśnie na nasz rynek wchodzi takie ogumienie przeznaczone do transportu regionalnego i dalekobieżnego. Goodyear rozszerzył również ofertę opon do transportu regionalnego na osie naczepowe. Obecnie na rynek wchodzą trzy nowe opony, zbudowane w oparciu o technologię Max. Goodyear Regional RHS II 385/65R22.5 to opona do transportu regionalnego przeznaczona na oś sterującą pojazdu. W jej budowie zastosowano technologię Kmax.
Najprościej mówiąc, technologia Max to zastosowanie nowego składnika silikonowego oraz nowej konstrukcji osnowy. W skład tej nowej technologii wchodzą trzy koncepcje: AirMax, FuelMax i Kmax. Pierwsza ma za zadanie zwiększenie objętości powietrza wewnątrz opony bez zwiększania jej średnicy. Korzyści to m.in. większa ładowność pojazdu przy zmniejszeniu kosztów operacyjnych - dwie istotne kwestie w przypadku pojazdów budowlanych. Druga jest stosowana w oponach długodystansowych - są bardziej odporne na zużycie, a jednocześnie mają mniejsze opory toczenia, co wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa. Trzecia jest używana w oponach do transportu regionalnego. Chodziło o wydłużenie przebiegu i podniesienie nośności.
Obecnie na rynek wchodzą trzy nowe opony, zbudowane w oparciu o technologię Max. Goodyear Regional RHS II 385/65R22.5 to opona do transportu regionalnego przeznaczona na oś sterującą pojazdu. W jej budowie zastosowano technologię Kmax.
W katalogu opon przeznaczonych do transportu dalekobieżnego pojawiły się modele Marathon LHS II (na oś sterującą) oraz Marathon LHD II (na oś sterującą i napędową), opracowane z wykorzystaniem technologii FuelMax.
Na rynku pojawiły się też nowe modele opon Goodyear Regional RHT, przeznaczonych na osie naczep eksploatowanych w transporcie regionalnym: Regional RHT 425/65R22.5 oraz Regional RHT 445/65R22.5, które zastępują wersję G465. Nowe opony mają osiągać o 25 proc. wyższy przebieg.