Z giełdy. Elizówka
Na podlubelskiej giełdzie na przełomie stycznia i lutego ceny wystawionych samochodów nieco spadły i pojazdy częściej, niż na początku roku, opuszczały plac z nowymi właścicielami. Wyraźnie zwiększyła się podaż. W niedzielę obok dostawczaków (głównie furgony, ale więcej niż zwykle było pojazdów z zabudowami brygadowymi i skrzyniowymi) stała ciężarówka - Iveco EuroCargo (DMC 12 t) z zabudową kontenerową.
Na podlubelskiej giełdzie na przełomie stycznia i lutego ceny wystawionych samochodów nieco spadły i pojazdy częściej, niż na początku roku, opuszczały plac z nowymi właścicielami. Wyraźnie zwiększyła się podaż. W niedzielę obok dostawczaków (głównie furgony, ale więcej niż zwykle było pojazdów z zabudowami brygadowymi i skrzyniowymi) stała ciężarówka - Iveco EuroCargo (DMC 12 t) z zabudową kontenerową, wyposażone w windę marki DHollandia i ładownię zamykaną roletą ze zdalnym sterowaniem. Za dziesięcioletni pojazd, z udokumentowanym przebiegiem (440 tys. km) sprzedający chciał 40 tys. zł.
MB 100 2.4 D |
1992 / 107 |
furgon |
12,2 tys. zł |
Hyundai H115 2.5 D |
1996 / 108 |
chłodnia |
12,9 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 D |
1996 / 270 |
furgon |
18,0 tys. zł |
Iveco EuroCargo 6.0 TD |
1998 / 440 |
kontener |
40,0 tys. zł |
VW LT 35 2.5 SDI |
1999 / 227 |
furgon |
25,5 tys. zł |
MB Vito 2.2 CDI |
1999 / 195 |
bus (9-os.) |
28,0 tys. zł |
VW LT 35 2.5 TDI |
1999 / 221 |
furgon |
36,2 tys. zł |
VW T4 2.5 TDI |
2000 / 168 |
kombi |
32,0 tys. zł |
Renault Master 2.8 TD |
2000 / 160 |
brygadowa |
34,9 tys. zł |
Fiat Ducato 2.6 JTD |
2005 / 114 |
skrzynia |
55,0 tys. zł |