Potentatem w produkcji "nieprzebijalnych" opon dla samochodów ciężarowych jest koncern Goodyear. Pod koniec 2007 roku zaprezentował opony Omnitrac MSS wykonane w technologii Duraseal zapobiegającej utracie ciśnienia w uszkodzonej oponie. Ze względu na właściwość "samouszczelnienia", opony typu Duraseal przeznaczone są do samochodów ciężarowych pracujących w warunkach zwiększonego ryzyka uszkodzenia ogumienia, czyli na budowach, w żwirowniach czy na wysypiskach śmieci. Opony te mają mocniejszą od innych konstrukcję odporniejszą na uszkodzenia spowodowane eksploatacją w ciężkich warunkach.
Ta technologia pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu opony. Możliwe to jest, gdyż w bieżniku wbudowany jest dodatkowy pas ze specjalnego, żelowego kauczuku. Po przebiciu opony, np. przez gwóźdź, kauczuk wpływa w miejsce przebicia i tworzy plombę. Jak zapewnia producent, możliwe jest wielokrotne zatkanie otworów o średnicy do 6 mm bez konieczności naprawy opony czy uzupełniania szczeliwa. Jeśli gwóźdź zostanie wyciągnięty, szczeliwo dokładnie wypełni miejsce przebicia.
Opony z technologią Duraseal można bieżnikować. Dotyczy to także tych, które wcześniej uległy przebiciu. Materiał użyty w oponie nie zawiera rozpuszczalników i jest niepalny. Przed bieżnikowaniem nie trzeba też usuwać tej warstwy, która uszczelniła uszkodzenie.
Ze względu na właściwość "samouszczelnienia", opony typu Duraseal przeznaczone są do samochodów ciężarowych pracujących w warunkach zwiększonego ryzyka uszkodzenia ogumienia, czyli na budowach, w żwirowniach czy na wysypiskach śmieci. Opony te mają mocniejszą od innych konstrukcję odporniejszą na uszkodzenia spowodowane eksploatacją w ciężkich warunkach. Bieżnik został tak zaprojektowany, aby zapobiegać klinowaniu się kamieni. Ponadto zastosowano w nich technologię zwiększonej wytrzymałości osnowy Goodyear ECD, która obejmuje antykorozyjną taśmę chroniącą pasy stalowe i zapobiegającą wchłanianiu wilgoci oraz ma wzmocnienia odporne na uderzenia.
Opony typu Duraseal początkowo oferowane były jedynie w rozmiarze 13R22.5 jako Omnitrac MSS (opona do zastosowań mieszanych na oś skrętną) oraz Omnitrac MSD (do zastosowań mieszanych na oś napędową). Obecnie są już one dostępne w rozmiarach 315/80R22.5 Omnitrac MSS i Omnitrac MSD oraz 385/65R22.5 Omnitrac MSS. Kosztują ok. 2.000 zł za sztukę.