Wiadomości z rynku

piątek
27 grudnia 2024

Pięćdziesiąty pojazd Redos Trailer dla firmy Glorier

Uroczyste przekazanie na targach TransLogistica Poland
24 listopada 2023

Fot. Redos

 
Współpraca Redos Trailers z firmą Glorier przyspieszyła od zera do 50 w ciągu zaledwie niecałych dwóch lat. Od stycznia 2022 roku firma z Nowego Tomyśla dostarczyła bułgarskiemu przewoźnikowi już 50 pojazdów precyzyjnie skrojonych pod specyfikę ich działalności.
Jubileuszowy, pięćdziesiąty pojazd podczas targów TransLogistica Poland odebrał sam CEO firmy Glorier – Aleksandar Sukalinski.

Fot. Redos

 

Glorier: szyte na miarę usługi transportowe

Firma Glorier założona w 2007 roku przez Kirila i Anetę Sukalińskich ma swoją siedzibę w Błagojewgradzie – mieście i uzdrowisku w południowo-zachodniej Bułgarii, około 90 km na południe od Sofii. Przedsiębiorstwo szybko się rozwijało, oferując szyte na miarę usługi transportowe, w tym przewozy bezpośrednie, specjalistyczne, ekspresowe, a także dostarczanie ładunków wrażliwych i wysokowartościowych. Zarządzający firmą Glorier kładą duży nacisk na planowanie i zarządzanie transportami. Jako rodzinne przedsiębiorstwo są w stanie brać pod uwagę nawet najdrobniejsze szczegóły tworząc elastyczne rozwiązania odpowiadające na wyzwania, przed którymi stają ich klienci.
Biznesowa filozofia bułgarskiego przewoźnika opiera się na trzech filarach: ludziach i relacjach, nieustannym poszukiwaniu nowych rozwiązań i kulturze, w której każdy może i chce dać z siebie 110 procent.

Fot. Redos

 

Jak bułgarski przewoźnik przekonał się do produktów Redos

Wspólna droga Glorier i Redos Trailers zaczęła się od… obejrzenia zabudowy firmy z Nowego Tomyśla u innego przewoźnika. Jakość i rozwiązania stosowane przez Redos, w połączeniu z opiniami użytkowników, skłoniły Aleksandara Sukalinskiego, prezesa firmy Glorier, do nawiązania współpracy z polskim producentem.
Pierwszy pojazd wykonany przez Redos Trailers trafił do floty Glorier w styczniu 2022 roku. Od tego czasu bułgarski przewoźnik odebrał już łącznie 50 pojazdów, w tym nadwozia stałe zabudowane na samochodach marek MAN i Mercedes-Benz oraz przyczepy – z nadwoziami stałymi i przystosowane do systemu BDF. Tym samym Redos Trailers stał się praktycznie wyłącznym dostawcą pojazdów ciężarowych dla firmy Glorier.
– Glorier koncentruje się głównie na rozwiązaniach dokładnie dostosowanych do potrzeb naszych klientów – mówi Aleksandar Sukalinski, CEO Glorier. – Staramy się działać elastycznie i oferować kompleksowe usługi. Właśnie dlatego używamy różnych pojazdów, począwszy od dostawczych, przez małe i średnie „solówki", po największe samochody, a także zestawy jumbo, pojazdy z zabudowami BDF czy windami załadowczymi. Redos to partner, który może dostarczać nam wszystkie wspomniane rozwiązania i zabudowy i to właśnie cenimy we tej współpracy. Możemy na nich liczyć. Potrafią dostosować produkt do specyficznych wymagań, a my dokładnie tego potrzebujemy. Tym sposobem możemy oferować naszym klientom bardzo elastyczne rozwiązania i szeroką paletę usług.
– Jestem dumny z tego jak efektywnie i szybko rozwija się nasza współpraca z firmą Glorier – mówi Arkadiusz Pankowski, prezes Redos Trailers. –Rozpoczęliśmy ją nieco ponad dwa lata temu, a do tej pory dostarczyliśmy im już 50 pojazdów. Mam satysfakcję z tego, bo to kolejny dowód na to, że nasze produkty i podejście szybko przekonują do siebie przedsiębiorców. To co i jak robimy są dla nas najlepszą reklamą. Cieszę się, że nasz zespół lubi pracować z wymagającymi klientami, którzy mają swoje zdefiniowane potrzeby. My chętnie podejmujemy wyzwania, jakie przed nami stawiają, dzięki czemu każda kolejna realizacja może być jeszcze lepsza i jeszcze lepiej wspierać klientów w budowaniu przewagi konkurencyjnej w tym niezwykle wymagającym biznesie.
Pięćdziesiąty, jubileuszowy pojazd Aleksandar Sukalinski odebrał osobiście podczas targów TransLogistica w Warszawie. Jest to Mercedes-Benz Actros 1830 z zabudową kurtynową o długości o długości 9,5 metra i wysokości wewnętrznej wynoszącej aż 2,9 m. Lekka rama z cynkowanej ogniowo stali o podwyższonej wytrzymałości pozwoliła zamontować z tyłu chowaną pod zabudowę windę załadowczą o nośności 2 t. Pojazd wyposażono m.in. w zaawansowane systemy zabezpieczenia ładunku, opracowane przez inżynierów Redos Trailers, w tym m.in. Palet Stop i Red Lock. Dodatkowo, na życzenie klienta Redos Trailers przemalował pojazd na czarny kolor. (red)

Fot. Redos

Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.