Podczas marcowego dorocznego spotkania autoryzowanych serwisów Volvo Group Trucks w Iławie przyznane zostały tytuły Dealer of the Year za rok 2013 - Volvo Trucks i Renault Trucks. Spośród placówek Volvo Trucks ten tytuł zdobył serwis TMiK Tomasz Dzida z Pszczyny, zaś z sieci Renault Trucks - serwis Tandem Trucks z Mikołowa.
Konkurs Dealer of the Year dla autoryzowanych serwisów Volvo Trucks w Polsce organizowany jest co roku już od 10 lat. W konkursie biorą udział wszystkie autoryzowane punkty serwisowe Volvo Trucks, na chwilę obecną 32, których praca była oceniana przez cały rok. Natomiast dla autoryzowanych serwisów Reanult Trucks w Polsce konkurs ten organizowany jest w tej formule po raz pierwszy. Biorą w nim udział wszystkie autoryzowane punkty serwisowe Renault Trucks, na chwilę obecną 28 i 10 punktów dwumarkowych.
Trzeba było się wykazać...
Kryteria oceny w konkursie w przypadku Volvo obejmują działania, które mają bezpośredni wpływ na wielkość sprzedaży oraz satysfakcję klienta, a są to:
ocena jakości działania serwisów zgodnie z zasadami Oryginalnych Usług Serwisowych Volvo, wyrażona w ankietach dla klientów poprzez firmę zewnętrzną;
ilość spraw zamkniętych poniżej 6 godzin w ramach pomocy technicznej Volvo Action Service;
wzrost sprzedaży oryginalnych części Volvo - wzrost wartości sprzedaży rok do roku;
wzrost sprzedaży oryginalnych części Volvo w ramach kampanii dla pojazdów starszych DBAMY NA SZÓSTKĘ;
wzrost sprzedaży oryginalnych części Volvo w ramach sprzedaży pakietów serwisowych.
W konkursie Renault kryteria oceny w konkursie obejmują działania, które mają wpływ na satysfakcję klienta, a są to:
dostępność i sprzedaż oryginalnych części Renault Trucks - wzrost wartości oraz ilości ogółem;
wzrost sprzedaży części i realizacja kampanii dla pojazdów z gamy LCV;
wzrost sprzedaży części i realizacja kampanii DCI;
ilość spraw zamkniętych poniżej 6 godzin w ramach usługi 24/7;
ogólna ocena działań w oparciu o zasady wysokiej jakości usług serwisowych Renault Trucks.
Tytuł Dealer of the Year to ogromne wyróżnienie dla punktu serwisowego i gwarancja najwyższej jakości obsługi dla klienta, a także potwierdzenie dynamizmu rozwoju danego serwisu i jego dążenia do osiągnięcia całkowitej satysfakcji klienta ze świadczonych usług.
... I wykazali się
Piotr Szarek, dyrektor ds. obsługi posprzedażnej Volvo Group Trucks, Rynek Europy Centralno-Wschodniej, wręczając nagrody, stwierdził, że obydwa wyróżnione punkty serwisowe w roku 2013 spełniły doskonale wszystkie kryteria oceny.
- Badanie satysfakcji klienta z obsługi zgodnej z zasadami Oryginalnych Usług Serwisowych Volvo wykazało wzorową realizację jej założeń i bardzo wysoki poziom zadowolenia klientów, co przekłada się przede wszystkim
na płynność obsługi oraz optymalną dyspozycyjność flot naszych klientów - powiedział P. Szarek o serwisie TMiK Tomasz Dzida. - Punkt serwisowy Tandem Trucks Mikołów w ciągu całego roku wykazał się wzorowym podejściem do obsługi klienta, czego najlepszym dowodem są wyniki serwisu, a przede wszystkim szerokie grono zadowolonych klientów, eksploatujących pojazdy Renault Trucks - dodał.
Zwycięskie serwisy otrzymały prawo do używania tytułu Dealer of the Year 2013 w komunikacji, a także prestiżowe przechodnie trofeum.
Serwis Volvo Trucks TMiK Tomasz Dzida w Pszczynie działa od 2003 r. Obecnie zatrudnia 15 osób. Serwis ma powierzchnię 1500 mkw., dysponuje 13 stanowiskami naprawczymi. Wykonuje pełen zakres usług serwisowych dla samochodów ciężarowych Volvo.
Serwis Renault Trucks Tandem Trucks Mikołów działa od 2005 r. Zatrudnia 18 osób. Serwis ma powierzchnię zabudowy 1.930 mkw., dysponuje 12 stanowiskami naprawczymi. Wykonuje pełen zakres usług serwisowych dla samochodów ciężarowych i dostawczych.